پروژه های گلیزینگ کفپوش‌ های بتنی ( ایجاد کف های صیقلی و براق ) با سخت کننده‌ های مایع سطح بتن پایه لیتیومی تولیدی شرکت کوپل شیمی سپاهان با برند کوپسیل

گلیزینگ کف های بتنی منجر به صیقلی و براق شدن ، افزایش مقاومت سایشی ، کاهش نفوذ پذیری و ضد گرد و غبار شدن بتن کفپوش های بتنی می شود. گلیزینگ بتن کف یک فرآیند عملیاتی و اجرایی است. این فرآیند با اجرای عملیات کفسابی و لایه برداری از روی کف و حذف شیرابه سیمانی روی کف های بتنی آغاز می شود. و در ادامه با تکرار مراحل ساب و پولیش، سطح کاملا صاف ، یکنواخت و صیقلی می شود. همچنین در این فرآیند تمام درزها و ترک ها و سوراخ های سطح بتن به وسیله چسب های مایع ترمیم کننده سطح بتن ویژه کفسابی (که فیلر بتن نیز نامیده می شود) کاملا پر و در صورت نیاز ترمیم می شوند. این فرآیند بدون استفاده از مواد سخت کننده و متراکم کننده سطح بتن پایه لیتیومی که بصورت مایع هستند امکان پذیر نخواهد بود. مواد سخت کننده و متراکم کننده سطح بتن باعث افزایش سختی سطح ، کاهش نفوذپذیری ، براق شدن زیاد و همچنین ضد گرد و غبار شدن کف های بتنی می شوند.

به دلیل مزایای زیادی که کفپوش های بتنی صیقلی و براق دارند. مزیت هایی از قبیل قیمت تمام شده پایین ، عمر و دوام بسیار زیاد ، هزینه های تعمیر و نگهداری کم ، بازتاب پذیری و انعکاس نور ، زیبایی و … در سال های اخیر استفاده از این نوع کفپوش ها مورد استقبال قرار گرفته است. در صورتیکه نیاز به مشاوره و راهنمایی در خصوص این نوع کفپوش ها و همچنین درخواست اجرای کفپوش های بتنی صیقلی و براق را دارید با ما تماس بگیرید.

در زیر برخی از پروژه های گلیزینگ کفپوش های بتنی که توسط مجریان همکار شرکت کوپل شیمی سپاهان انجام شده است را مشاهده می کنید.

برخی از پروژه گلیزینگ ( صیقلی و براق کردن ) بتن کف با سخت کننده‌ های مایع سطح بتن پایه لیتیومی کوپسیل

دریافت کاتالوگ
فارسی
پشتیبانی مشاوره آنلاین