معرفی برخی از محصولات شرکت دانش بنیان کوپل شیمی سپاهان

با کلیک بر روی تصاویر زیر با برخی از محصولات دانش بنیان تولیدی شرکت کوپل شیمی سپاهان بیشتر آشنا شوید.

نانو آبگریز کننده نمای ساختمان

محصولات نانو آبگریز کننده شرکت کوپل شیمی سپاهان با برند کوپسیل جهت آبگریز کردن انواع سطوح ساختمانی استفاده می شوند. این محصولات هم به صورت آب پایه و هم حلال پایه به بازار عرضه می شوند. برای اطلاع از قیمت نانو آبگریز کننده نمای ساختمان با ما تماس بگیرید

محصولات ترمیمی و آب بندی

چسب بتن آببندی وچسب بتن ترمیمی تولیدی شرکت کوپل شیمی سپاهان برپایه زرین های اکریلیک -استایرن اصلاح شده جهت ایجادآببندی وپرکردن درزها وترک های سطح بتن استفاده می شود

رنگ مخصوص بتن

شرکت کوپل شیمی سپاهان به عنوان تنها تولید کننده رنگ های واکنشی بتن ( رنگ مایع مخصوص سیمان و بتن اسید استین ) در کشور ، این نوع رنگ ها را که بصورت مایع هستند در 10 کد رنگ مختلف تولید کرده و به بازار عرضه می نماید.

سخت کننده سطح بتن مایع

سخت کننده های سطح بتن پایه لیتیومی به عنوان جدید ترین و کارآمدترین محصولات جهت بهبود کیفیت و افزایش سختی و نفوذناپذیری انواع سطوح و کفپوش های بتنی هستند که بصورت جذبی و واکنشی عمل می کنند.

کوپل کننده های سیلانی

کوپل کننده های سیلانی جزء آلکوکسی سیلان ها از ترکیبات اصلی خانواده بزرگ ارگانو سیلیکون ها هستند. که بر پایه ترکیبات آلی فلزی عنصر سیلیسیم می باشند. این مواد در اغلب صنایع مختلف دارای کاربرد هستند.

پــروژه هــا

درباره ما بیشتر بدانید

شرکت دانش بنیان کوپل شیمی سپاهان در سال 1392 با هدف تولید مواد شیمیایی پایه سیلیکاتی و رفع خلا تولید داخلی این مواد در کشور فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از کادری مجرب برای اولین بار در کشور اقدام به تولید رزین های سیلیکاتی مورد مصرف در صنعت رنگ (در پوشش ­های دریایی، صنعتی و نفت وگاز) و همچنین عامل های کوپل کننده سیلانی (مورد مصرف در صنایع چسب، پلیمر و آیروژل­ های سیلیکاتی) نمود.

واحد تحقیق و توسعه این شرکت از سال 1394 نسبت به افزایش سبد محصولات خود اقدام نموده و با تولید پرایمر های نفوذگر سیلیکاتی مورد مصرف در سطوح مختلف ساختمانی مانند نماها و کف، گستره فعالیت خود را به حوزه صنعت ساختمان نیز افزایش داد.

شرکت کوپل شیمی سپاهان به عنوان اولین و تخصصی ترین واحد تولید کننده انواع ترکیبات سیلیکاتی و سیلیکونی در ایران، محصولات خود را با نام تجاری ®COUPSYL که برگرفته از نام شرکت و نوع محصولات تولیدی (سیلیکاتی و سیلیکونی)شرکت هست به بازار عرضه می نماید. شما میتوانید برای خرید عایق جایگزین ایزوگام با کوپل شیمی تماس بگیرید.

برخی از مشتریانی که به ما اعتماد کردند

شرکت کوپل شیمی سپاهان از کلیه کسانی که در زمینه کفسازی بتن، کف‌ های بتنی دکوراتیو و کفسابی فعالیت می‌کنند دعوت به همکاری می‌نماید.

در کارگاه‌ های آموزشی گلیزینگ و براق و صیقلی کردن کف‌ های بتنی و رنگ آمیزی سطوح سیمانی و بتنی با رنگ های اسید استین شرکت کنید.

ویـدئوهــا آپـارات

بلاگ

کاربرد گچ نانو | وپل شیمی

گچ نانو چیست ؟

گچ نانو چیست ؟ گچ نانو چیست ؟​ اگر اطلاعات زیادی در رابطه با اینکه گچ نانو چیست؟ بهترین گچ نانو چه ویژگی هایی دارد و

مطالعه بیشتر

اخبار

تخفیفات ویژه کوپل شیمی سپاهان جایگزین ایزوگام

تخفیفات ویژه کوپل شیمی

تخفیفات ویژه کوپل شیمی سپاهان ویژه پیمانکاران شرکت دانش بنیان کوپل شیمی سپاهان، تولیدکننده پیشرو در زمینه مواد شیمیایی پایه سیلیکاتی و سیلیکونی، مفتخریم که تخفیفات

مطالعه بیشتر

معرفی شرکت

معرفی شرکت کوپل شیمی سپاهان اولین تولید کننده کوپل کننده های سیلانی شرکت دانش بنیان کوپل شیمی فعالیت خود را از سال 1392 شروع کرد. این

مطالعه بیشتر
ارائه تخفیف ویژه ی تولد 10 سالگی کوپل شیمی

تولد ده سالگی

یک دهه فعالیت در کوپل شیمی سپاهان ✔️ افتخار این را داشته ایم که ده سال در کنار شما عزیزان باشیم به همین سبب به مناسبت

مطالعه بیشتر
دریافت کاتالوگ
فارسی
پشتیبانی مشاوره آنلاین