قیمت نانو آبگریز کننده نمای ساختمان به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. نانو سیلیکون یک مایع بی رنگ, حلال پایه و بر پایه سیلان سیلوکسان است. این ماده که یک نوع مواد شیمیایی ساختمان می باشد, یک نوع محصول مایع است که برای آب گریز کردن انواع سطوح ساختمانی و چوبی و شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد. شایان ذکر است این ماده جزو نانو آبگریز کننده ها است و ماده کامل کننده آن محلول شوره زدای نمای ساختمان می باشد. نانو آبگریز کننده چوب با نفوذ بر داخل بافت سطح های مختلف و همراه با ایجاد پیوند های شیمیایی با سطوح باعث ایجاد خاصیت های آبگریزی می شود. این مایع از نفوذ ذرات آب و آلودگی های ناشی از آن و یون های مخرب به داخل بافت جلوگیری می کند. آبگریز کننده آجر و سنگ و گچ به سادگی و بدون نیاز به اجرای هیچگونه لایه جدید, ایین امکان را دارد با نفوذ در سطوح چوب و سایر سطح های ساختمانی و ایجاد پیوند های شیمیایی با آنها باعث کاهش لکه پذیری سطوح و همچنین زنده تر شدن رنگ سطوح شود. شما می توانید این مایع را از شرکت کوپل شیمی سپاهان خریداری کنید. این مجموعه همچنین به عرضه عایق جایگزین ایزوگام نیز میپردازد.

قیمت نانو آبگریز کننده نمای ساختمان | کوپل شیمی

قیمت نانو آبگریز کننده نمای ساختمان

لیست قیمت نانو آبگریز کننده نمای ساختمان

نانو سیلیکون یک لایه محافظ است که در مقیاس نانو اندازه گیری می شود. قیمت نانو آبگریز کننده نمای ساختمان با توجه به کارایی محصول و کیفیت قیمت گذاری می شود. نانو با نزدیک شدن مواد به مقیاس نانو, خواص آنها به روش های غیرمنتظره ای تغییر می کند. هنگامی که یک پوشش نانو روی نمای آجری ساختمان اعمال می شود, نما به طرق مختلف محافظت می شود. در واقع, پوشش نانو به عنوان یک سپر امنیتی عمل می کند و از آجر در برابر آب و هوا و سایر خطرات محافظت می کند. نماهای آجری اغلب از کثیفی, شوره سر, یخ زدگی, ترک و سایر آسیب ها رنج می برند. همه اینها باعث کاهش کیفیت زمان بهره برداری از نمای ساختمان می شود و مالکان مجبور به تعمیر یا تعویض کل نما می شوند. اما پوشش نانو راه حلی است! این محلول که به صورت محلول است روی آجر پاشیده می شود تا نمای ساختمان را از هرگونه آسیب ظاهری و سازه ای محافظت کند.

مزایا

• سازگار با محیط زیست
• عدم تغییر ظاهر سطح
• عدم ایجاد فیلم  و لایه
• اجرای بسیار آسان و قیمت تمام شده کم

کاربرد

• جهت جلوگیری از نفود آب باران به داخل نماهای ساختمانی
• ایجاد خاصیت آسان تمیز شوندگی برای انواع نماهای ساختمانی
• ضد شوره کردن انواع آجر و انواع سنگ
• آبگریز کردن سطح بتنی، نمای ساختمانی و …

قیمت نانو آبگریز کننده نمای ساختمان به حجم بسته آن بستگی دارد. این مایع یک پوشش نامرئی و بادوام ارائه می دهد که خاصیت دافع آب, مقاوم در برابر باقی مانده ها و ضد الکتریسیته ساکن را فراهم می کند. آبگریز کننده نمای ساختمان با استفاده از نانوتکنولوژی انحصاری, خطی بادوام, بادوام و سازگار با محیط زیست از نانو پوشش‌ها را برای طیف گسترده‌ ای از بسترها فرموله شده است. در آزمایش, اصطکاک به کمتر از 0.1 کاهش یافت, بنابراین پاک کردن و پرداخت سطوح به طور قابل توجهی آسان تر شد. نانو آبگریز کوپسیل نیز مقاومت شیشه را در برابر خراش بین پنج تا ده برابر افزایش می دهد. این مایع یک پوشش همه منظوره و چند سطحی است که برای استفاده در پنجره ها, وان ها, کاشی ها, شیشه ها, کاسه ها, دوغاب ها, کف ها, استخرها و وسایل نقلیه ایده آل است. این مایع برای استفاده در: شیشه, سرامیک, فولاد ضد زنگ, اکریلیک, سطوح رنگ شده, پلی استایرن, ABS و پلی کربنات بی خطر است. نانو آبگریز کننده WRS حتی در هنگام استفاده از شیشه های جلویی جلو به بهبود دید در باران کمک می کند.

مصارف و کاربرد نانو آبگریز کننده نمای ساختمان

کاربرد نانو نمای ساختمان مانند زمانی است که نانو ذرات روی یک سطح قرار می ‌گیرند و برای تولید پوششی که به سطح می‌چسبد و در اخر خود را سازماندهی می کنند. شایان ذکر است قیمت نانو آبگریز کننده نمای ساختمان بسته به کاربرد به خصوص خود نیز قیمت بندی می شود. نانو ذرات تا زمانی که صاف و غیر جاذب باشند به خوبی با سطح ترکیب می شوند. خاصیت ضد چسبندگی پوشش پس از 1 یا 2 روز به طور کامل ایجاد می شود. مایعات و ذرات خارجی پس از این مرحله نمی توانند به سطح بچسبند و پس زده می شوند. تمام مایعات, قارچ خاک, گلسنگ, جلبک و خزه شامل می شود. در حالی که مواد خارجی نمی توانند به سطح بچسبند,نانو سیلیکون روی ظاهر, بافت یا قابلیت تنفس سطح تحت پوشش تاثیری ندارد. این مورد به این دلیل است که پوشش نانو تنها چند نانومتر ضخامت دارد.
شایان ذکر است که فناوری نانو یک فناوری کاملاً جدیدی نیست. در عوض, سال هاست که با پیشرفت های تدریجی مورد آزمایش قرار گرفته است. فناوری عایق رطوبتی نانو در حال حاضر از نظر خواص و تخصص کاربردی خود به خوبی پیشرفت کرده است که تاثیر زیادی بر قیمت نانو آبگریز کننده نمای ساختمان گذاشته است. فناوری نانو امکان تنظیم پیشرفته و در عین حال حداقل ویژگی را فراهم می کند. حل مشکلات مکرر به روشی پیچیده تر نیاز دارد و نانو آبگریز کننده چوب راه حلی اساسی است. این مایع به داخل مویرگ‌های کوچک نفوذ می‌کند که حتی در زیر میکروسکوپ نیز نامرئی است و تمام رطوبت موجود را به سمت تبخیر از طریق منافذ هدایت می‌کند. همچنین موارد زیر از دیگر کاربرد های آبگریز کننده آجر و سنگ و گچ هستند.
• باعث آبگریز کردن انواع سطوح ساختمانی رنگ شده, می شود.
• نفوذ ناپذیر کردن و ضد آب کردن سازه های چوبی
• آب گریز کردن سطوح چوبی و MDF
• آب گریز کردن شیشه های ساختمانی و شیشه خودرو
• آب ‌گریز کردن سطح های چوبی خام
• آب گریز کردن سنگ های گرانیتی
• آب گریز کردن انواع سطوح ساختمانی

لیست قیمت نانو آبگریز کننده نمای ساختمان | کوپل شیمی

لیست قیمت نانو آبگریز کننده نمای ساختمان

روش های مصرف نانو آبگریز کننده نمای ساختمان

قبل از استفاده از آبگریز کننده نمای ساختمان باید با استفاده از تینر به نسبت حجمی 1 به 6 رقیق گرردد. بعد از این مرحله با استفاده از پیستوله یا غلطک یا قلمو بر روی سطح اعمال شود. این رشته کار ها یکی از الزامات مصرف این مایع می باشد و ممقدار مصرف شما در قیمت نانو آبگریز کننده نمای ساختمان تاثیر گذار است. در عایق ‌های رطوبتی مبتنی بر فناوری نانو از مواد شیمیایی مونومری آب ‌گر استفاده می ‌شود که می ‌توانند چندین میلی ‌متر به هسته زیر لایه نفوذ کنند. مواد شیمیایی ضد آب فونداسیون نانو تکنولوژی بسیار پایدار هستند و پس از 2000 ساعت آزمایش UV تغییر شیمیایی نمی‌ دهند و این نشان می ‌دهد که از اکثر ساختار های زیرلایه محافظت می‌کنند.

مزایا نانو آبگریز کننده نمای ساختمان

تمام مواد شیمیایی مزایایی در استفاده دارند و نانو آبگریز کوپسیل از این عامل بدور نمی باشد. کارایی و مزایا این مایع می باشد که در قیمت نانو آبگریز کننده نمای ساختمان تاثر گذاری بسزایی گذاشته است. توضیح کامل این مزایا به شرح زیر است.

بدون حکاکی کردن سطح

با استفاده از این مایع می تواند حمام, بالکن یا سقف تخت بتنی خود را بدون صدای چکش, ضربه یا سوراخ کاری ضد آب کنید.

بدون سمیت در محلول

طرح برچسب زدن سبز سنگاپور (SGLS), یکی از معتبرترین استانداردهای زیست محیطی جنوب شرقی آسیا, این راه عامل را تایید کرده است.

عاری از هرگونه ذرات گرد و غبار

در زمان و تلاش خود برای تمیز کردن پس از کار اصلاح صرفه جویی کنید. در طول درخواست, شما و عزیزانتان نیازی به ترک محل ندارید.

عاری از بو

پس از اتمام کار ممکن است استراحت کنید زیرا محلول ما بوی نامطبوعی که مدت طولانی پس از خشک شدن باقی می ماند منتشر نمی کند.

یک برنامه سریع

با توجه به خدمه بسیار منضبط و مواد خشک شونده سریع, می توان با ارائه خدمات سریع این کار را انجام داد. خدمات در محل را می توان در کمتر از 24 ساعت تکمیل کرد. این عامل یکی از با اهمیت ترین عوامل در قیمت نانو آبگریز کننده نمای ساختمان می باشد.

جلوگیری از نشت فوری

با استفاده از نانو آبگریز کننده WRS می توان از نست آب و مواد به صورت خیلی فوری جلوگیری کنیم.
همچنین موارد زیر جزو دیگر مزایای نانو آجر و سنگ است. توضیح کامل این موارد به شرح زیر می باشد.
• ماندگاری و دوام زیاد
• بهبود و تقویت فام رنگ سطح
• افزایش عمر مصنوعات چوبی
• اجرای بسیار راحت و با سرعت بالا
• کاملا جذبی و عدم ایجاد فیلم و لایه

محدودیت های نانو آبگریز کننده نمای ساختمان

به دلیل آب ‌گریز شدن سطوحی که نانو نمای ساختمان بر روی آن ‌ها اعمال‌ شده است ,اجرای این گونه پوشش ‌های آب پایه امکان ‌پذیر نمی باشد.در حالت کلی قیمت نانو آبگریز کننده نمای ساختمان زیاد تاثیر نمیگذارد, زیرا مزایای بی شماری دارد. علاوه بر این, در هنگام استفاده از فناوری نانو برای عایق رطوبتی در ساخت و ساز, محدودیت هایی وجود دارد. توضیح این موارد به شرح زیر می باشد.
• نانو سیلیکون برای سطوح یخ زده یا مات توصیه نمی شوند و سیلر نباید در دمای زیر 500 درجه فارنهایت اعمال شود یا در 24 ساعت اول خشک شدن در شرایط انجماد قرار گیرد.
• پس از مخلوط کردن, مواد ضد آب باید در عرض 24 ساعت استفاده شوند.
• این ترکیبات را نباید روی سطوحی که قبلا درزبندی یا رنگ شده اند استفاده کرد.
• اینها نباید در باد یا باران پیش بینی شده طی دو ساعت آینده استفاده شوند.
• لطفاً تا زمانی که بتن به مقاومت طراحی 80 درصد نرسیده و خشک نشده است, روی آن اعمال نکنید.

قیمت نانو آبگریز کننده نمای ساختمان 1402 | کوپل شیمی

قیمت نانو آبگریز کننده نمای ساختمان 1402

قیمت نانو آبگریز کننده نمای ساختمان 1402

به طور کلی قیمت نانو آبگریز کننده نمای ساختمان به صورت مایع بوده و به ازای هر لیتر به فروش می رسد. قیمت نانو آبگریز کننده چوب با توجه به نوسانات بازار متفاوت است و نمی توان قیمت واحدی برای قیمت هر لیتر از این نانو عایق رطوبتی ارائه کرد. برای مشاوره و استعلام دقیق و به روز قیمت مواد نانو وجه, پوشش های نانو, نانو سیل و … می توانید با کارشناسان ما در کوپل شیمی سپاهان تماس حاصل فرمایید.

روش نگهداری نانو آبگریز کننده نمای ساختمان

آبگریز کننده آجر و سنگ و گچ در ظرف اصلی خود و در حالت پلمپ شده در بازار یافتمی شود. همچنین این مادده را در محیط خشک و کم نور و در دمای 40-15 درجه سانتی گراد نگهداری کنید. شایان ذکر است در صورت تماس این محصول با پوست باید سریعا با آب شسته شود. همچنین در صورت بلع حتما به پزشک مراجعه شود. نوع نگهداری این ماده توسط فروشنده تاثیر زیادی در قیمت نانو آبگریز کننده نمای ساختمان دارد. نانو آبگریز کوپسیل دارای مواد تبخیر پذیر و همچنین قابل اشتعال هستند.

جمع بندی

به طور خلاصه, نانو سیلیکون پتانسیل پیشرفت قابل توجهی را دارد, در حالی که تکنیک ‌های سنتی حداکثر می‌ توانند پیشرفت ‌های تدریجی داشته باشند. نانو آبگریز کننده چوب دقیقاً یک فناوری جدید نیست. در عوض, فناوری‌های موجود را به مقیاس جدیدی تعمیم می‌ دهد, جایی که ابزار ها و اصول سنتی دیگر کاربرد ندارند. شایان ذکر است قیمت نانو آبگریز کننده نمای ساختمان به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. در آخر شما میتوانید این محصول را با قیمت بسیار به صرفه و با کیفیت بسیار عالی از شرکت کوپل شیمی سپاهان خریداری کنید.

نانوی خیس آجر

نانو خیس آجر COUPSYL@WLS تقویت رنگ نمای ساختمان در کنار ایجاد خاصیت آبگریزی، دو ویژگی بسیار مهمی است که در اثر استفاده از نانوی خیس آجر […]
نانو آبگریز کننده سیلان سیلوکسان | کوپل شیمی

نانو آبگریز کننده سیلان سیلوکسان

نانو آبگریز کننده سیلان سیلوکسان COUPSYL®SWRS نانو آبگریز کننده تولیدی شرکت کوپل شیمی سپاهان با نام تجاری COUPSYL®SWRS به صورت حلال پایه و بی رنگ و […]
پوشش اکلیرکی نانو |‌کوپل شیمی

پوشش اکریلیکی نانو

پوشش اکریلیکی نانو COUPCOAT® NAC پوشش اکریلیکی نانو NAC یا COUPCOAT®NAC یک پوشش براق آب‌گریز با تکنولوژی نانو برای انواع سطوح ساختمانی است که بر پایه […]
محلول شوره زدای نمای ساختمان | کوپل شیمی

محلول شوره زدای نمای ساختمان

قیمت محلول شوره زدای نمای ساختمان محلول شوره زدا COUPCLEAN® ECS قیمت محلول شوره زدای نمای ساختمان در وبسایت کوپل شیمی مورد بررسی قرار گرفته شده […]
آبگریز کننده‌ نانو سیلیکونی | کوپل شیمی

آبگریز کننده‌ نانو سیلیکونی

آبگریز کننده‌ نانو سیلیکونی کوپسیل COUPSYL® WRS آبگریز کننده‌ نانو سیلیکونی کوپسیل یا COUPSYL® WRS یک ماده‌ی نانو آب‌گریز کننده نمای ساختمان است. این ماده قابلیت […]
دریافت کاتالوگ
فارسی
پشتیبانی مشاوره آنلاین