عایق بندکشی درز کاشی و سرامیک

عایق بندکشی درز کاشی و سرامیک شرکت کوپل شیمی سپاهان به دو صورت تک جزئی و دو جزئی به بازار عرضه می گردند. این محصولات جهت بندکشی کف آشپزخانه ها, سرویس های بهداشتی و هر سطحی مانند پشت بام, تراس که موزاییک یا کاشی و سرامیک و سنگ شده باشد مناسب می‌باشند.این محصول جهت بند کشی سرویس های بهداشتی, کف آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین هر سطحی مانند تراس و پشت بام که موزاییک یا کاشی و سرامیک و سنگ شده باشد مناسب است. . شایان ذکر است این نوع مواد شیمیایی ساختمان جزو محصولات ترمیمی پایه سیمانی است و سایر محصولات این خانواده شامل: عایق جایگزین ایزوگام, چسب ترمیم کننده سطح بتن و رنگ استخری آببند است.

عایق بندکشی تولیدی این شرکت با فناوری نانو و مقاوم به اسید و جوهر نمک می باشند. همچنین این عایق ها دارای قدرت چسبندگی و آببندی بالایی هستند و از نفوذ آب از بین درزها و بند ها به سایر طبقات جلوگیری می کنند.  برای ثبت سفارش و خرید عایق جایگزین ایزوگام و استعلام قیمت نانو آبگریز کننده نمای ساختمان تنها کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.. شرکت کوپل شیمی سپاهان به عنوان تخصصی ترین تولید کننده محصولات شیمیایی پایه سیلکاتی, با افتخار یکی از بزرگترین تولید کنندگان این محصولات به شمار می رود که در ادامه به توضیح بیشتر آن خواهیم پرداخت.

عایق بندکشی

عایق بندکشی درز کاشی و سرامیک چیست؟

این محصولات جهت بندکشی کف آشپزخانه ها, سرویس های بهداشتی و هر سطحی مانند پشت بام, تراس که موزاییک یا کاشی و سرامیک و سنگ شده باشد مناسب می‌باشند. عایق بندکشی تولیدی شرکت کوپل شیمی سپاهان با فناوری نانو و مقاوم به اسید و جوهر نمک می باشند. همچنین این عایق ها دارای قدرت چسبندگی و آببندی بالایی هستند و از نفوذ آب از بین درزها و بند ها به سایر طبقات جلوگیری می کنند.
. انواع مختلفی از آببندی کف سرویس های بهداشتی وجود دارد و مورد استفاده شما به نوع کاشی و دوغاب حمام, سطح محافظتی که می خواهید و بودجه شما بستگی دارد. اغلب اوقات, حمام دارای کاشی های لعابدار است, به این معنی که سطح کاشی نسبتاً خوب مهر و موم شده است. با این حال, دوغاب آب بندی نشده همچنان می تواند رطوبت را وارد کند و قسمت پشتی کاشی را که احتمالاً همچنان متخلخل است, نفوذ کند و یکپارچگی ساختاری کاشی و چسبندگی آن را به خطر بیندازد. عایق بندکشی درز کاشی و سرامیک به این معنی است که دوام بیشتری دارند, ظاهر بهتری خواهند داشت و تمیز نگه داشتن آنها راحت تر است. درز های کاشی و سرامیک که با سیمان سفید پر شده اند به طور طبیعی متخلخل است .

چرا باید از عایق بندکشی درز کاشی و سرامیک استفاده کنیم؟

این ماده شیمیایی تولید شده توسط شرکت کوپل شیمی سپاهان, به جهت آب بندی کردن بندکشی های انواع کاشی, انواع سنگ, سرامیک, موزائیک, ساختمانهای قدیمی (بدون نیاز به تخریب) که بدلیل پوسیدگی ایزوگام و قیرگونی, نشست نمودن ساختمان, پوک شدن بندها در اثر گذشت زمان و استفاده از مواد شیمیایی و اسیدی, باعث ایجاد نم و رطوبت شده اند؛ استفاده می گردند .
. این ریز سوراخ‌ ها در کاشی ‌ها و دوغاب ‌ها به آلاینده ‌ها اجازه می‌ دهد تا وارد زیرسازی شوند, از جمله مواردی مانند:

• آب و مایعات
• روغن ها
• مواد شیمیایی
• صابون ها
• اسید ها
• نمک ها
• مایکوتوکسین ها

با گذشت زمان, این آلاینده‌ ها می‌توانند کاشی ‌ها و دوغاب‌ ها را زودتر از موعد از بین ببرند و منجر به تغییر رنگ, ترک خوردن و سایر مشکلات تخریبی شوند. با استفاده از عایق بندکشی درز کاشی و سرامیک شرکت کوپل شیمی سپاهان می توان به راحتی این مشکل را حل کرد. این خرابی می تواند منجر به نفوذ رطوبت به ساختار های فراتر از عایق رطوبتی شما, مانند زیر کف و پشت دیوار, آسیب رساندن به اموال و تسریع رشد مایکوتوکسین های بالقوه مضر مانند قارچ, کپک و کپک شود. اگرچه مایکوتوکسین ها در طبیعت رایج هستند, اما می توانند برای انسان خطرناک باشند, به ویژه زمانی که رشد بیش از حد در یک خانه محدود رخ دهد.

کاربرد های عایق بندکشی درز کاشی و سرامیک

بر خلاف سنگ طبیعی و درزگیرهای بتن, آببندی کف دستشویی و حمام به طور قابل توجهی راحت تر اعمال می شوند. با این حال, اطمینان از آماده سازی صحیح کاشی ها و دوغاب و گرفتن قوام و پوشش مناسب ضروری است. همچنین این ماده در موارد زیر نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

  • برای ارتباط انواع کاشی, سرامیک, سنگ و موزاییک و در نما و کف مورد استفاده قرار می گیرد.
  • عایق بندکشی دو جزیی در ترمیم پوسیدگی یا ترک خوردگی کف به دلیل استفاده از مواد اسیدی و شیمیایی مورد استفاده است.
  • پر شدن اتصالات کاشی, سرامیک , سنگ و موزاییک که به دلیل گذشت زمان خالی شده است.
  • برای آببندی بدون نیاز به تخریب سازه هایی که در اثر نفوذ آب آسیب دیده اند, استفاده می شود.

استفاده از عایق بندکشی درز کاشی و سرامیک برای کاشی‌ های کاملاً جدید بسیار مناسب هستند. با این حال, اگر از درزگیر روی کاشی‌های موجود استفاده می‌کنید, لازم است اطمینان حاصل کنید که سطح کاشی و دوغاب کاملاً تمیز و خشک شده است. اگر چه این پروسه زمان بر است, استفاده از یک برس سفت روی دوغاب برای از بین بردن کپک, رشد کپک و کف صابون قبل از استفاده از درزگیر توصیه می شود. همه درزگیر ها دارای یک روش کاربردی توصیه شده توسط سازنده خواهند بود و همیشه توصیه می شود مستقیماً دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید. شما می توانید این محصول را با کیفیت بالا از شرکت کوپل شیمی سپاهان تهیه کنید.
رایج ترین راه برای عایق بندکشی درز کاشی و سرامیک, استفاده سخاوتمندانه از درزگیر از پیش مخلوط شده با یک اسفنج یا پارچه نرم است. اجازه دهید درزگیر برای حداکثر زمان توصیه شده در دوغاب و اتصالات کاشی خیس شود, سپس کاشی های خود را پاک کنید. درزگیر اضافی را بیش از حد توصیه شده روی کاشی ها قرار ندهید, زیرا ممکن است منجر به تغییر رنگ, لکه شدن یا ناهماهنگی در زیبایی کاشی شود.

موارد مصرف عایق بندکشی درز کاشی و سرامیک

برای آببندی بدون نیاز به تخریب سازه هایی که در اثر نفوذ آب آسیب دیده اند

پر شدن اتصالات کاشی, سرامیک , سنگ و موزاییک که به دلیل گذشت زمان خالی شده است

ترمیم پوسیدگی یا ترک خوردگی کف به دلیل استفاده از مواد اسیدی و شیمیایی

برای اتصال انواع کاشی, سرامیک, سنگ و موزاییک مورد استفاده در نما و کف

مقاوم در برابر شوینده‌های اسیدی و بازی

آببندی صد در صد درز ها و بند ها و سطح مورد نظر و چسبندگی بیشتر کاشی, سنگ یا سرامیک

قدرت چسبندگی بالا

دوام و ماندگاری زیاد

آنتی باکتریال (ضدمیکروب) و ضد جلبک و ضد خزه کردن سطح

جلوگیری از تجمع کثیفی در بین درزهای کاشی, سنگ یا سرامیک در نتیجه جلوگیری از ایجاد بوی بد

آببندی صددرصد بدون تخریب با کمترین هزینه

مزایای عایق بندکشی درز کاشی و سرامیک

• افزایش حفاظت از مسالح استفاده شده در خانه شما
• این ماده باعث آببندی صد درصد بدون تخریب با کمترین هزینه می شود.
• افزایش طول عمر کاشی کاری و کاشی کاری شما
• جلوگیری از تجمع کثیفی در بین درزهای کاشی, سنگ یا سرامیک در نتیجه جلوگیری از ایجاد بوی بد
• به حداقل رساندن یا جلوگیری از لکه شدن و تغییر رنگ کاشی ها و دوغاب شما
• آنتی باکتریال و ضد جلبک و ضد خزه کردن سطح
• تضمین حفاظت مداوم از ساختارهای حیاتی حمام در پشت کاشی های شما

• با استفاده از این مادهه ایجاد دوام و ماندگاری زیاد در کاشی و سرامیک مورد استفاده شما در حمام و سرویس بهداشتی ایجاد می شود.
• کاهش احتمال رشد بالقوه مضر مایکوتوکسین
• این ماده دارای قدرت چسبندگی بالا می باشد.
• با استفاده از این ماده, تمیز کردن سرامیک و کاشی حمام و سرویس شما به سادگی امکان پذیر می شود.
• عایق بندکشی درز کاشی و سرامیک صد در صد درز ها و بند ها و سطح مورد نظر و چسبندگی بیشتر کاشی, سنگ یا سرامیک
• همچنین مقاوم در برابر شوینده ‌های اسیدی

آببندی کف دستشویی و حمام یکی از مهم ترین و پر استفاده ترین نیاز یک خانه است, اما اغلب برای مراقبت و نگهداری نادیده گرفته می شود.

ابزارهای مصرف عایق بندکشی درز کاشی و سرامیک

روش عایق بندکشی درز کاشی و سرامیک

در هنگام اجرای عایق های بندکشی تک جزئی برای پر کردن بندکشی های جدید و یا ترمیم بندکشی های آسیب دیده مقدار 200 میلی لیتر آب به این محصول اضافه کنید. به خوبی مخلوط نموده تا خمیری یکنواخت بدست آید. سپس بندکشی را انجام دهید.

زمان خشک شدن نهایی 24 ساعت پس از اجرا بوده, تا زمان خشک شدن نهایی از ریختن آب بر روی سطح مربوطه خودداری شود.

در هنگام اجرا ی عایق های بندکشی دو جزئی برای پر کردن بندکشی های جدید و یا ترمیم بندکشی های آسیب دیده, جزء دوم را به جزء اول اضافه نمایید. به خوبی مخلوط کرده تا خمیری یکنواخت به دست آید, سپس بندکشی را انجام دهید.

زمان خشک شدن نهایی 24 ساعت پس از اجرا بوده, تا زمان خشک شدن نهایی از ریختن آب بر روی سطح مربوطه خودداری شود.

در صورت سالم بودن بندکشی ها, از این محلول صرفا جهت ضد اسید کردن , بالا بردن مقاومت شیمیایی و آب بند کنندگی استفاده می شود. بدین صورت که پس از تمیز کردن و خشک نمودن کامل بند ها, جزء مایع را در دو مرحله روی بند اجرا کنید. ( پس از 12 ساعت قابل شستشو است.)

همچنین میتوانید برای خرید رنگ مخصوص بتن و استعلام قیمت تنها کافیست با ما تماس بگیرید.

روش نگهداری

عایق بند کشی درز کاشی و سرامیک شرکت کوپل شیمی سپاهان, باید در داخل خانه و به دور از تابش مستقیم نور آفتاب در دمای 5 تا 35 درجه سانتیگراد نگهداری شود.

بسته‌بندی و حمل و نقل

نکته مهمی که در ارتباط با تولیدات شرکت ما وجود دارد این است که این محصول همانطور که گفته شد به دو صورت تک جزئی (وزن 400 گرم) و دو جزئی (وزن 700 گرم) به بازار عرضه می شود و شما می توانید با بهترین قیمت و کیفیت از شرکت کوپل شیمی سپاهان خریداری کنید.

جمع بندی

در این مقاله از کوپل شیمی سپاهان به بررسی عایق بندکشی درز کاشی و سرامیک پرداختیم. همچنین در این مقاله مزایا و کاربرد های این ماده و چیستی آن گفته شد. این ماده یکی از ضروریت های آببندی کف دستشویی و حمام می باشد و یکی از الزامات به شمار می رود. شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت بازار از شرکت کوپل شیمی سپاهان تهیه کنید. همچنین این شرکت با دارا بودن مشاوران حرفه ای, می تواند در خرید این محصول شما را یاری کند.

سوالات متداول عایق بندکشی درز کاشی و سرامیک

1هر بسته برای چند متر مربع قابل استفاده است؟

هر بسته 600 گرمی دو جزئی برای 4 متر مربع قابل استفاده است

2آیا در بسته بندی بزرگتر هم میتوان تهیه کرد؟

عایق بندکشی درز کاشی و سرامیک چون بیشتر مصرف خانگی دارد در بسته های 600 گرمی دو جزئی و 450 گرمی تک جزئی ارائه میشود

3آیا برای درز موزاییک یا آجر در فضای بیرونی میتوان استفاده کرد؟

این محصول برای بند کش بین سرامیک و کاشی میباشد جهت ممانعت از نفوذ آب به طبقات پایین ( آجر و موزاییک جذب آب دارند پس استفاده از این عایق فایده ای ندارد)

4آیا عایق بندکشی درز کاشی و سرامیک در برابر مواد شوینده اسیدی مقاومت دارد؟

این محصول در مقابل مواد شوینده کاملا مقاوم میباشد و هنگام استفاده از مواد پاک کننده و شوینده اسیدی هیچ تاثیر منفی برروی این محصول ندارد

امتیازات
عایق بندکشی

عایق بندکشی درز کاشی و سرامیک

عایق بندکشی درز کاشی و سرامیک عایق بندکشی درز کاشی و سرامیک شرکت کوپل شیمی سپاهان به دو صورت تک جزئی و دو جزئی به بازار […]
بتونه ترمیمی دو جزیی | کوپل شیمی

بتونه ترمیمی دو جزئی

بتونه ترمیمی دو جزئی بتونه ترمیمی دو جزئی برای تعمیر بتن قدیمی, ستون ها و پرکردن و ترمیم هر نوع سطح بتنی استفاده می شود. این […]
عایق جایگزین ایزوگام |‌کوپل شیمی

عایق جایگزین ایزوگام

عایق جایگزین ایزوگام رنگ استخری آببند عایق جایگزین ایزوگام یا رنگ استخری آببند جهت آببندی و عایق سازی انواع مخازن, استخرها, حوض ها و آبنماها استفاده […]
چسب ترمیم کننده سطح بتن/کوپل شیمی

چسب ترمیم کننده سطح بتن

چسب ترمیم کننده سطح بتن چسب ترمیم کننده سطح بتن ویژه کفسابی جهت ترمیم و بازسازی کف های بتنی در هنگام کفسابی و صیقلی و براق […]
دریافت کاتالوگ
فارسی
پشتیبانی مشاوره آنلاین