برخی از پروژه هایی که با عایق جایگزین ایزوگام کوپکریت عایق بندی شده اند.

تصاویر زیر با استفاده از عایق جایگزین ایزوگام کوپکریت عایق بندی شده اند.

در صورت درخواست راهنمایی و مشاوره در خصوص عایق بندی مخازن و آب استخر ها با عایق جایگزین ایزوگام کوپکریت با ما تماس بگیرید

یکی از پرطرفدار ترین محصولات شرکت کوپل شیمی سپاهان ، عایق جایگزین ایزوگام است . عایق جایگزین ایزوگام یا رنگ استخری آببند جهت آببندی و عایق کردن انواع محیط هایی که با سیالات درتماس است ( مانند مخازن, استخرها, حوض ها و آبنماها ) استفاده می شود. در سالهای اخیر این افتخار را داشتیم که پروژه های زیادی را به واسطه عایق جایگزین ایزوگام آببندی کنیم و نه تنها در سراسر اصفهان بلکه محصولی با کیفیت را در سراسرر ایران به عرصه عمل در آوریم . رنگ استخری دارای ویژگی های فوق العاده ای است که مهم ترین خصوصیت این محصول داشتن چسبندگی بالا, مقاومت در برابر تغییرات دمایی و بارش مداوم باران و مقاومت بسیار زیاد در مقابل تخریب ناشی از اشعه فرابنفش خورشید, و نیز مقاومت در برابر فرسایش باد اشاره کنیم .
این محصولات نسبت به محصولات ایزوگام ، بسیار بهینه تر هستند . در وهله اول عایق جایگزین ایزوگام قیمت تمام شده ای به مراتب پایین تر برای مصرف کننده خود خواهد داشت و در وهله دوم خطرات ناشی از اشتعال ، سختی انجام ایزوگام و فرایند های دشوار را به همراه نخواهد داشت . پس استفاده از آن برای افراد بسیار ساده تر است .
از دیگر طرف این عایق استخری چسبندگی بیشتری نسبت به عایق‌های پایه قیری‌ دارد و آب‌بندی بهتری دارد.این محصول از نظر فیزیکی دارای دو جزء مایع و پودر است. جزء پودر این محصول دارای رنگ های سفید, خاکستری, مشکی و آبی است که مشتری می تواند با توجه به سلیقه خود از رنگ های متنوع آن استفاده کند. شما نیز می توانید از خدمات کوپل شیمی سپاهان استفاده کنید و محصول عایق جایگزین ایزوگام را سفارش دهید. تنها کافیست با شماره های ما تماس بگیرید .

دریافت کاتالوگ
فارسی
پشتیبانی مشاوره آنلاین